14 Mayıs 2012 Pazartesi

Silsileler içinde...

Gün geçmiyor ki insanların tuhaflıklarıyla karşı karşıya kalınmasın. Yaa bana mı çok batıyosunuz yoksa siz zaten çok fazla mısınız? Neyin peşindesiniz?

Sahip olduklarınla kendi kendine övüneceğine, şükredeceğine, karşındakini ezercesine her yaptığın b*ku ona anlatman/gözüne batırman neden? Nedir bu bencillik? Yine mi bencillik? Amaaaann, ne kadar bencil bi insansın sen yahu! Sana daha önce zaten bencil olduğunu söylemiştim, neden dur durak bilmiyosun? Çıkardığın ses benim sessizliğimi yenemiyor değil mi? Galibiyet mi, mağlubiyet mi anlayamıyorsun? Hahaha! Peki, hoşuna mı gidiyo benle hiç adil olmayan bu şekilde savaşmak? Savaşma, seviş ey dostum.  

Gün gelir sen o sahip olduklarını tek tek kaybedersin veya hevesin geçer bir kenara atarsın bilemiyorum ama sonuçta kaybedeceksin. Haksız rekabetin sonu iyi değil. Hukuki ve cezai yaptırımları var :P

Ama ben senden daha güçlü olduğumu düşünüyorum. Senin sebep olduğun kriz anlarıyla ben başaçıkabiliyorum. Halledemeyen sensin. Güya egonu tatmin ettiğini zannediyorsun. Doğru, ediyorsundur. Ego nedir peki? Benim için ego, insanın özgüveninin, özsaygısının oluşturduğu iç dünyasıdır, kimliğidir, kişiliğidir. Sen hayatını maddiyat üzerine kurduysan eğer, kusura bakma biraz ağır olacak ama senin egon sahip olduklarının maddi değeridir. Gelip geçici birşeydir yani. Sen paranı tatmin ediyosun bu durumda. Paran=egon. Yani değerini biçiyorsun. Değersizsin. Ben bu durumla nası başa çıkıyorum biliyo musun?  Mesela kafana çivi çakmayı bile düşündüm, ama daha kötü bir şeye karar verdim; Seni görmezden geleceğim.  :))  (The Libertine)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder