16 Mayıs 2012 Çarşamba

Kıpır fıkır kıpır fıkır..

Artık bahar geldi. Her taraf mis gibi iğde ağırlıklı mis gibi kokuyor. Çimler budanmaya başlandı bile. Ağaçlardaki karbeyaz çiçekler, pırıl pırıl güneş, denizdeki mavinin turkuvazı ve şıkır şıkırlığı, havadaki parlak mavi o kadar cıvıl cıvıl ki... Yaz resmen kapıda olduğunu hissettiriyor. Ben en çok geçtiğimiz günlerde geçirdiğimiz Erguvan günlerini doya doya dışarıda gezerek yaşadığıma seviniyorum. Morun tatlı tonundaki erguvan ağaçlarını özellikle boğaza nazır doyasıya izlemek gerçekten büyük bir keyifti benim için.




Dükkanlar yaz sezonlarını zaten çoktan açtı. Rengarenk kıyafetler, aksesuvarlar göz alıyor. Vitrinlerde gördüğüm herşeyin o an benim olmasını diliyorum sürekli. Kredi kartımla doyasıya alsam hepsini, hesapsızca -tabi limitsizce- alışveriş yapsam... Ama o kartı ben ödemesem... Havadan şak diye ödense... Sonra bi baksam aaaa sıfır borç :) Off Allah'ımmm hayali bile muhteşem :)

Üniversitelerde bahar şenlikleri başladı (hatta bitiyor). Hal böyle olunca yani bahar içimizde olunca insanın canı ders çalışmak da istemez. Herkes dışarda. Kafeler balkonlarını, teraslarını, bahçelerini iyice açtı. Artık içerilere kapanmak yok. Hele ki İstanbul gibi bir şehirde yaşıyorsak eğer, tadını doyasıya ve fazlasıyla çıkarmak lazım. Adalar'a gitmek lazım mesela. Fazla sıcaklar bastırmadan en güzel zamanları bu zamanlar. Fazla kalabalığa yakalanmamak için de hafta içi yapmak lazım ada kaçamaklarını. E yine hal böyle oluncaaa insanın içi kıpır kıpır oluncaaaaa yeni heyecanlar, yeni aşklar istiyor canı :) 





Aşkını zaten bulmuş olan, doya doya yaşıyor olan napsın peki? Evlensin :) Evlenmiyorsa bile ilk adımlarını atsınlar artık. Facebook listenize bir bakın. Artık evliliğe adım atanlar listesinin oluştuğunu hatta gün geçtikçe arttığını rahatlıkla göreceksiniz. E çevrede böyle mutlu çiftler görünce insanın evlenesi de gelmiyor değil. Şimdi düğün için yapılan hazırlıklar öyle gelişti, öyle güzelleştiki. Özellikle artık fotoğraf çekimleri harikulade yapılıyor. Fotoğrafçılar düğün/nişan gününü sabahın erken saatlerinden gece bitimine kadar hiç bir anı kaçırmadan ölümsüzleştiriyor. Sırf fotoğraf değil, video çekimleri de yapıp bunları sizin seçtiğiniz müziklerle kısa film haline getirip sunuyor. Yine sizin seçtiğiniz albümlerle ve değişik seçeneklerle muhteşem özel gün çekimlerinizi profesyonelce alabiliyorsunuz. Birkaç yakınımın facebookta paylaştığı fotoğraflardan yola çıkarak bu işi biraz araştırınca değişik çalışmalara rastladım ve çok çok çok beğendim. Sırf o çekimler için bile evlenilir :P


 
Neyse, fazla dalmayalım bunlara şimdi. Evlilikten önemli şeyler var şu an. Mesela iş bulmak gibi. Konu nasıl da sıkıcı bir hale geldi bir anda?!! :/

O zamannnn önce iş sonra aşk deyip vedamızı edelim :) Hadi iyi baharlar :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder