14 Nisan 2012 Cumartesi

Yavaştan eskiye dönsem...

Durumum hoş değil, sıkılmaya başladım sanki. Alarmlar çalmaya başlamadan "Hop! Bi dur!" demeliydim kendime. Hemennnnnn "To Do List"imi aldım elime ve baktım n'apmalıyım diye. Her zamanki gibi yine karar veremedim :) Tam o sırada enteresan bir arkadaşımla aramızdaki muhabbet aklıma geldi. Uzun zamandır görüşemiyoduk. Bir türlü vakit ayıramamalar, iş-güç, vs.. derken dedi ki bana: "X kitabını ilk bitiren buluşma yerini ve zamanını söylesin. Ben önsözünü okudum sadece." Ben de tamam dedim. Aradan 10 gün geçti bende tık yok. Naptın kitabı dedi. Daha almadım bile dedim. Ben 79'dayım dedi. Ben de okurum dersem okurum, görürsen sen misali iddialı bir giriş yaptım. Görüşme zamanını ben söyleyeceğim, yıllar sonra da olabilir dedi pis pis güldü. Tabi iyi niyetli temiz kalpli melek ben, aklımdan böyle kötü düşünceler geçmedi.:)

Üç gündür kitap arıyorum yahu! Oturduğum bölgeye yakın yerlerde ne kadar kitap-müzik market varsa hepsini gezdim ama kitabı bulamadım, yok! Hani eski bir kitap falan olsa anlarım da kitap çıkalı üç hafta olmuş. En sonunda bugün buldum kitabı.

Eskiden (çalışmaya başlamadan önce) çok kitap okurdum keyifle. İş hayatına hızlı ve ani girişim, beni birçok keyfimden uzaklaştırdı. Kitap okumak bunlardan bir tanesi... 16 aydır doğru düzgün okuduğum bir tane kitap yok. Bir sürü kitaba sadece başlangıç yapıp bırakmışım. Evde oturduğum şu dönem kitaba tekrar başlamalıyım diyordum ama başlangıcı nasıl yapacağımı bilemezken arkadaşımın bu durumumu bilmeden bana vermiş olduğu gaza minnettarım :) Ben bu gazla kaç gündür özellikle kitap arıyorum. Kitabı büyük marketlerde bulamamam beni korsana mecburen! itti ama haticeye değil neticeye bakacaksın. Ben kitabımı buldum mu? Buldum. Okumaya başladım bile. Hatta bilimum toplu taşıma araçlarında ayakta bile okurum (zor! da neyse).

Bu arada arkadaşımı tanıdığım kadarıyla söyleyebilirim ki o kitabı daha bitirmedi. Ve ben ondan önce bitireceğime eminim. Onun beni belki benim bile farkında olmadığım bir şekilde eski alışkanlığıma resmen k.çıma tekme atarak göndermesi güzel bi hareket oldu :)

Kitapla ilgili yorumlarımı da yakında aktarırım. Adını sanını da tabi. Biraz gizem lazım ;P tchüss 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder