9 Nisan 2012 Pazartesi

Kısa bir giriş diyelim...


Çok kaytarıkçı bir insanım ben. Bir şeye başlayıp da onu muhteşem bir şekilde bitirmem bayağı zamanımı alıyor. Çünkü arada mutlaka ilgilenecek uğraşacak başka şeyler bulurum. Acaba bu, yaptığım şeyin benim ilgi alanımda olmamasından mı kaynaklanıyor? Yoksa benim odaklanamama problemim mi var? Eğer bu yazıya kişisel problemlerimden bahsederek devam edeceksem bitirebileceğimi zannetmiyorum. Evet, ben problemli bir insanım. Hayır, tamam, böyle devam etmiyorum. Problemlerimle baymaya hiç gerek yok :P Hele kendimi hiç J Biraz da bencilim sanki :D

Yenilen pehlivan güreşe doymaz misali, yeter diyorum sustum diyorum ama durmuyorum. Neyse başa alıyorum. Konunun ilgi alanımda olup olmadığından mı yoksa odaklanamamaktan mı bahsedelim? İşte bazen birşeyle uğraşırken aklımda başka şeyler oluyor. Şu yazıyı yazarken bile neler yaptığımı sıralayayım: 1- Annemi aradım. 2- Mesaj yazmakla uğraştım birkaç kişiye aynı anda. 3- Maillerimi kontrol ettim. 4- Yanımda makyaj yapan arkadaşımı izledim. 5- Nasıl bir iş arasam diye düşündüm. Bomba nokta şu ki, yapmam gereken asıl iş bir toplantıydı. Yani benim o an mesai saatimdi ve Konya’da X firmasının toplantı odasında toplantı için hazırlık yapmam gerekiyordu J Sanırım bunlar benim net bir şekilde “kesinlikle odaklanamadığımı” ortaya koyuyor. Danışmana, psikoloğa, tedaviye, terapiye hiç gerek yok. Yine kendi sorunumu kendim hallettim. Pardon, teşhis koydum. Halletmek sonraki adım J   Hadi esen kalın J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder