10 Nisan 2012 Salı

Isınma turları...


Amacım aşağıdaki ilk yazıyı sorunsallarla gündeme getirmek değildi tabiki. Bir süredir blog yazmayı düşünüyordum ama ne yazmak istediğime karar veremiyordum. O yazıda da amacım toplantı yapmak yerine yazmak değildi. Öylesine gelişti. Aklımdan geçeni döktüm aslında. Dolayısıyla biraz sert bir giriş oldu belki. Farklı başlangıçları seviyorum diyelim J o zaman bir “Merhaba” diyeyim ben. Merhaba J

Belki şu blogu yazmak gelip geçici bir şey. Belki bir heves. Belki “To Do List” imde olan tonlarca olaydan biri. Ne kadar uzun ömürlü olur bilemiyorum ama bir süre böyle devam. Bir idare edelim, ölçelim, tartalım, değerlendirelim, eleştirelim. Ama vur dedim diye de öldürmeyelim J Sonuçta edebiyat harikası bir kalemim yok, öyle olmak gibi bir niyetim de yok. Sadece içime attığım birçok şeyi dışarı çıkarma isteğimden… Bir faydasını görürüm umarım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder